Punah harapan Ku....

Assalammualaikum..

Pa kabar kawan2 sekalian..
Selamat Tahun Baru 2013.. terlambat sudah kan.. hahha...
Semoga tahun baru nie kita sama2 dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yg baik..dan ceria2 selalu..hehhe. (Mode sik tauk pa nak dipadah)
Memang aritu semangat berkobar2 nak updatekan blog nie.. but.. disebabkan terlampau busy wif kerjaya..so terpaksala ditangguhkan.. Project baking still berjalan but update kat facebook jer.. ( bkn kat page yerk.. kat fb peribadi) Ngaper.. sebab takder pc/laptop for update blog.. ermm.. tak mampu nak beli.. nie pun sbb online kat ofis.. huhuh

This year byk project baking yg bakal saya buat... InsyaAllah akan berusaha lebih kuat lagi tok update blog and post yg latest2 project.. Lgpun tahun nie semangat berkobar2 nak naikkan lagi bisnez AirynzCollection.. da lama sgt tinggalkan bisnes tu.. taknak la terkubur camtu jer.. sia2 la usaha saya saya selama nie kan.. With my new biz partner.. nantikan koleksi fesyen terkini dari kami.. (sempatla plak promote Airynz Collection) hehehe..

Tp for ErynaBizkitz.. memeng byk la project yg nak diterjah... suka sangat2 wif benda2 kreatif nie.. huhuhu...ermm korang tahu ke tak actually apa yg saya buat for a living..? ermmm... programmer... hahaha...
camne la programmer leh jadi baker and fashion designer and  etc... uhhh... byk project2 yg saya buat tau.. bukan setakat tu jerk... mcm2 ade... korang mesti tak caya punyer...

Oraite.. nak stop merapu.. for followers.. nanti I bagi resepi2 yg best2 tau... huhuhu

Comments