Selamat menyambut hari raya

Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Selamat menyambut hari raya aidilfitri..

Di sini saya mengambil kesempatan menyusun sepuluh jari memohon maaf atas silap dan salah kepada pengunjung2 dan customers eryna bizkitz.

Kepada yg telah menempah kek dan biskut bersempena dgn sambutan syawal yg lalu, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas tempahan anda. Harap ditahun2 yg mendatang, anda akan menempah dari pihak kami lagi.

Syukur ke hadrat Ilahi atas limpah dan nikmat rezeki yg dikurniakan. Tempahan amat memberangsangkan pada tahun ini. Kepada mereka yg ingin menempah, kami menerima tempahan sepanjang tahun. InsyaAllah, jika diizinkan, kami akan menerima tempahan anda. Bagi mereka yg ingin membuat rumah terbuka dan tercari2 biskut dan kek utk dihidang, blehla menempah kepada kami.


Kami ada produk2 terbaru yg ingin diperkenalkan. Jika diizinkan Nya, akan update dlm masa terdekat. Kami juga tgh explore bisnes2 yg lain.Mungkin akan activekan bisnes airynzcollection dan kembangkan bisnes ke bidang lain. AirynCollection menerima panggilan call dan sms yg byk beberapa bulan yg lepas tp sayangnya kami terpaksa berehat sebentar disebabkan concentrate dgn erynabizkitz.

Utk mereka yg mencari kacang kisar utk membuat kuah satay, leh tempah menerusi kami. Ini salah satu bisnes yg kami intro pada penghujung puasa lepas. Ada banyak lagi project..so ..stay tune to erynabizkitz..


Terima kasih daun keladi..
Klak2 kmk post lagi..

Comments